Anonym forældrerådgivning

Kære skilte forældre

Pædagogisk psykologisk rådgivning tilbyder åben anonym rådgivning til dig/jer, der er skilte forældre. I er som forældre velkommen til at komme både sammen eller hver for sig til dialog og rådgivning omkring de udfordringer, dilemmaer og forskelligartede følelser, der opstår, når I ikke længere er par, men deler fælles forældreansvar. Måske er jeres barn tilknyttet en børnegruppe på skolen, men det er ikke en forudsætning for at modtage rådgivning. Rådgivningen finder sted på Pædagogisk Center Dyrhavevej 108 men kan, hvis transport er en udfordring, også finde sted på den lokale skole eller i hjemmet. Vi tilbyder en til tre samtaler af en times varighed. Du/I kan reservere en tid ved at kontakte Charlotte Antonsen (51511219) eller Dorte Møberg (24639323)

Se bilaget for datoer, eller ring blot til Dorte eller Charlotte.

Efterår 2021 anonym rådgivning.pdf

Shape Created with Sketch.