Kvalitetsrapporter for Kolding Kommunes skolevæsen

Vi ønsker en skole hvor alle trives, og hvor alle er trygge ved at være. Vi tager ansvar for hinanden, og har respekt for hinandens forskellighed. Vi anser trivsel og læring som ligeværdige opgaver i skolen, og begge områder er en forudsætning for at eleverne og personalet kan udvikle sig. Alle på skolen, elever, personale og forældre skal vide, at det er et fælles ansvar, at alle børn har det godt i skolen. Målet er i dagligdagen at holde fokus på at modarbejde mobning og dårlig trivsel. Alle skal blive bevidste og tage ansvar for fællesskabets betydning. De voksne i skolen skal medvirke til at skabe et fælles sprog, og et fælles udgangspunkt for personalets, elevernes og forældrenes arbejde med trivslen.

link til kvalitetsrapporter ved Kolding Kommunes folkeskoler